„Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy”

Dnia 8 grudnia 2009 r. uczniowie klasy II a zakończyli udział w projekcie
„Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy”,
którego celem był wszechstronny rozwój potencjałów intelektualnych dzieci w oparciu o teorię inteligencji wielorakich Howarda Gardnera.
Projekt współfinansowany był przez Unię Europejską w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W ramach programu dzieci uczęszczały na dodatkowe zajęcia, które przebiegały pod hasłem
„Spotkania z ekologią” w trzech ośrodkach:
- językowym,
- wizualno-przestrzennym
- matematyczno–przyrodniczym.
Zajęcia prowadziła wychowawczyni klasy Anna Pintal.
Na uroczystym spotkaniu dla rodziców dzieci zaprezentowały swoje umiejętności.
Wspólna zabawa z chustą animacyjną rozpoczęła pokaz.
Umiejętności językowe dzieci zaprezentowały w scence „Co rośnie w lesie? Śmiecie?”.
Następnie akompaniując na instrumentach perkusyjnych zaśpiewały ekologiczną piosenkę.
Została również przedstawiona gra matematyczna zaprojektowana i wykonana przez uczniów.
Punktem centralnym okazał się pokaz mody, podczas którego dzieci zaprezentowały stroje ekologiczne wykonane z różnego rodzaju odpadów.
Na zakończenie pokazu każde dziecko otrzymało pamiątkę projektu – maskotkę „palcynkę”.






Anna Pintal